T.C.
AKDENİZ KAYMAKAMLIĞI
Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığına
ŞİKAYET EDEN: [Adınız Soyadınız]
ÖĞRENİMİ: [Mezuniyet Durumunuz, örn: Lise Mezunu / Üniversite Mezunu]
T.C KİMLİK NO: [T.C. Kimlik Numaranız] TEL NO : [Telefon Numaranız]
ADRES:
[Açık Adresiniz, Mahalle, Cadde/Sokak No, Daire No, İlçe, İl - örn: Güvenç Mah. Çiçek Sok. No:15 D:3, Akdeniz, Mersin]
KARŞI TARAF: [Şikayetçi Olduğunuz Firmanın/Satıcının Tam Ticari Unvanı, örn: ABC Elektronik Tic. A.Ş. / XYZ Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti.]
ADRES: [Karşı Tarafın Bilinen Ticari Adresi veya Merkez Adresi, örn: Cumhuriyet Cad. No:20, Yenişehir, Mersin]
KONUSU: [Şikayetinizin Kısa ve Özeti, örn: Ayıplı Mal Teslimi ve Değişim Talebi / Haksız Kredi Kartı Aidatı İadesi Talebi / İptal Edilen Abonelik Bedelinin İadesi]
AÇIKLAMALAR:
[Bu kısım, şikayetinizin detaylarını ve kronolojisini anlattığınız bölümdür. Maddeler halinde veya paragraf şeklinde, olayı anlaşılır bir dille açıklayın. Örnek olarak aşağıdaki bilgileri ekleyebilirsiniz:]
SONUÇ VE İSTEM:
[Bu kısım, Tüketici Hakem Heyeti'nden tam olarak ne talep ettiğinizi belirttiğiniz bölümdür. Talebinizi net ve ölçülebilir bir şekilde ifade edin. Örnekler:]
Yukarıda arz ve izah ettiğim nedenlerle;
Karşı taraf [Karşı Tarafın Adı/Unvanı] hakkında gerekli incelemenin yapılarak, mağduriyetimin giderilmesi ve haklı talebimin kabulü yönünde karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.
….. /…. /……
Adı Soyadı ve İmza
© 2025 Av. Sinan Akalın Tüm Hakları Saklıdır.
AYZ Bilgisayar ve Yazılım tarafından geliştirilmiştir.